Home   ›   Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Waar is Wolhalla gevestigd?

Wolhalla is gevestigd in Hengelo Gelderland, en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Nederland onder nummer 78594391.

Hebben jullie ook een stenen winkel?

Nee, Wolhalla is sinds 2003 een webwinkel via internet. In Hengelo Gelderland werken wij vanuit ons woonadres en hebben wij ons magazijn met kantoor. Gezellig shoppen wordt lastig tussen de stellingkasten met verpakte garens.
Je kunt wel een bestelling komen afhalen (zie hieronder) en eventueel ter plaatse wijzigen.

Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?

Je bent natuurlijk van harte welkom (na telefonische afspraak) en je kunt dan ook eventueel artikelen omruilen of anderszins je bestelling wijzigen. Je kunt vooraf betalen door middel van een iDEAL betaling, bankoverschrijving of bij het afhalen contant met gepast geld. Je kunt bij ons ook pinnen.
LET OP! Wij hebben geen wisselgeld in huis en we accepteren geen creditcards of cheques.

Waar kan ik jullie producten zien en voelen?

Je kunt ons bellen voor een afspraak, zodat je artikelen kunt zien in ons magazijn. Ook zijn wij vanaf het voorjaar van 2022 weer te bezoeken op markten, beurzen etc. Hou de pagina nieuws hiervoor in de gaten.

Kan ik wat voorbeelddraadjes opgestuurd krijgen?

Helaas kunnen we geen draadjes opsturen. Daarvoor moeten we bollen/strengen aanbreken die daardoor natuurlijk onverkoopbaar worden. Onze website is onze catalogus. Als je wat meer wilt weten over een kleur of kleurcombinatie, bel dan even.

Zijn al jullie artikelen uit voorraad leverbaar?

In principe zijn alle artikelen die in de webwinkel staan op voorraad, tenzij anders vermeld. Het kan echter zijn dat iemand je net voor is geweest met het bestellen van hetzelfde artikel en dat het is uitverkocht. Soms kan onze computer het dan net niet bijhouden. Wanneer je iets hebt besteld wat onverhoopt toch niet op voorraad is, dan nemen wij hierover contact met je op.

Waarom kan ik het aantal artikelen in mijn winkelmandje niet wijzigen?

Wij hebben onze computer zo opgevoed, dat deze weigert om meer in je winkelmandje te leggen dan wij kunnen leveren. Dat gebeurt als je meer bestelt dan er op dat moment op voorraad is. In dat geval kun je het aantal in het winkelmandje niet verhogen.

Hoe weet ik of een in de webwinkel uitverkocht artikel nog kan worden bijbesteld door Wolhalla?

Door ons even te bellen of te mailen. Dan zoeken wij dat voor je uit.

Is het mogelijk mijn bestelling te laten afleveren op een ander adres?

Natuurlijk kan dat. Je vult dan bij de bestelgegevens eenvoudig een p/a adres in. Vul wel jouw eigen e-mailadres in zodat je zelf op de hoogte wordt gehouden van de afwikkeling van je bestelling.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Wij versturen over de hele wereld. Voor informatie over verzendkosten verwijzen we graag naar de desbetreffende informatiepagina.

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Nadat je betaling is bijgeschreven op onze rekening, wordt je bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. Dat is meestal binnen 1 á 2 werkdagen, uiteraard met uitzondering van onze vakantie en bij calamiteiten. Dit kondigen wij meestal duidelijk aan op onze webpagina’s.
Je ontvangt een e-mail op de dag dat wij jouw pakket versturen. De normale levertijd van GLS is één werkdag voor een zending binnen Nederland, twee tot acht werkdagen voor een zending naar het buitenland.
Brievenbusbestellingen via PostNL doen er volgens PostNL in Nederland 1-2 dagen over.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling via iDeal, Bancontact, zelf overmaken en contante betaling (gepast!) bij afhalen. Zie onze uitvoerige pagina Bestellen en betalen. Met deze betaalmethoden kun je veilig bij Wolhalla kopen, want wij vragen geen betaalgegevens. Tot onze spijt kunnen wij geen machtigingen verwerken en is kopen op rekening niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Dat kan. Stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail of bel ons op, dan passen wij je bestelling aan. Met het bevestigen van je bestelling ga je een wettelijke betaalverplichting aan. Wij vinden echter dat je jouw bestelling bij Wolhalla nog wel kunt annuleren als deze nog niet verzonden is. Bel ons dan even of stuur een email.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen…

Controleer of de bevestigingsmail misschien in de folder met ongewenste email (spam) is terechtgekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op, wij gaan na of je bestelling al dan niet goed is doorgekomen.

Krijg ik een bewijs van betaling?

Als je via iDeal betaalt, ontvang je onmiddellijk een bevestiging van betaling. Bij andere betalingen geldt, dat wij – nadat wij deze betaling hebben ontvangen – jouw bestelling meteen versturen, samen met de factuur. Op de dag van verzending ontvang je van ons een e-mail hierover.

Ik heb een andere vraag…

Je kunt contact met ons opnemen door jouw vraag te mailen naar info@wolhalla.nl.
Je kunt ons ook bellen op 06-57349751 van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Wij zullen proberen je vraag naar tevredenheid te beantwoorden, want we houden van blije klanten!